Meme Büyütme Ameliyatı

Meme büyütme ameliyatı, silikon implantlar kullanılarak kişisin göğüs büyüklüğünü arttırıp, göğüs dolgunluğunu ve simetrisini düzeltme  işlemidir. Göğüs büyütme ameliyatında kesi yerleri; meme başı çevresi, veya göğüs altıdır. Kesme işleminden sonra, doktor meme dokusunun veya kasın altına küçük bir cep yaparak implantı yerleştirir. İmplant yerinin neresi olacağı, hastanın fizik yapısına göre karar verilir.

Göğüs büyütme ameliyatı göğüs dikleştirme operasyonu ile karıştırılmamalıdır. Eğer göğüslerinizde sarkma da mevcut ise aynı zamanda göğüs dikleştirme operasyonu da gerekebilir. Bu operasyon kombine uygulanabilir, doktorunuz muayene sırasında ihtiyacınıza yönelik bilgilendirmeler yapacaktır.

Kimler meme büyütme ameliyatı için uygundur?

Göğüs büyütme ameliyatı meme büyüklüğünden memnun olmayan veya hamilelik/ kilo kaybı nedeniyle küçülen meme boyutunu düzeltmek içi yapılır. Operasyon sonuçlarına dair gerçekçi beklentileri olan ve fiziksel olarak sağlıklı hastalar için uygundur. Göğüs büyütme ameliyatı süt kanallarına zarar vermez bu nedenle doğum yapmamış hastalar rahatlıkla bu ameliyatı olabilirler. Göğüs büyütme operasyonu size daha estetik bir görüntü vererek özgüveninizi yerinize getirecektir. Doktorunuz size operasyona dair spesifik bilgilendirmeler ve operasyon öncesi   yeme, içme, sigara ve alkol kullanımı, vitamin ve ilaç kullanımına dair bilgilendirmeler yapar.

Ameliyattan yaklaşık 1 hafta sonrasında işe dönebilirsiniz. 1 ay boyunca kuvvetli egzersizlerden kaçınmalısınız ve size uygun medikal korsenizi 1 ay boyunca takmalısınız. Meme büyütme ameliyatı sonrası izler 1 yıla kadar tamamiyle geçer.

BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDEBİLİRSİNİZ

Quartz Clinique 2015 Tüm Hakları Saklıdır.
Yazılım ve SEO