Somon DNA aşısı, zamanla bozulan cilt kalitesini tedavi ederek tekrar genç ve sağlıklı görünmenizi sağlar. Yaş faktörünün etkisi ve çevresel sebeplerden dolayı cilt kalitesi düşer. Cildin kalitesinin azalması cildin daha mat ve kuru görünmesine sebep olur. Zamanla cildiniz daha yaşlı görünmeye başlar.

Yaşlanan ciltteki kolajen ve elastin lifleri parçalanarak hyalüronik asit azalır. Somon DNA aşısı ise, cildin eskisi gibi parlak, sağlıklı ve ışıl ışıl görünmesine yardımcı olur. SomonDNA’dan meydana gelen bu aşılar cildin yenilenmesini sağlar.

Somon DNA Aşısı ile Gelen Güzellik

Ameliyat hakkında daha fazla bilgi almak, önce ve sonrası uygulamaları görmek için bize ulaşabilir ve uzmanlarımızla görüşebilirsiniz.

Somon DNA Aşısı Nedir?

Somon DNA, polinükleotid maddesinden meydana gelir. Bu madde ciltteki hücre yapımını destekleyen ve cildin gençleşmesine yardımcı olan bir moleküldür. Somon DNA aşısı Bio-Pharmaceutical tarafından meydana getirilen patentli bir uygulamadır.

Somon DNA aşılarının cilt yenileme üzerindeki etkileri kanıtlanmıştır. Bu aşılar cildi güçlendirerek cildin nemlenmesini sağlar. Ciltteki kuruluğu ortadan kaldırarak yüzdeki kırışıkların daha yumuşak ve görünmez bir hal almasını sağlar.

Somon DNA’sının içindeki kolajen cildin sıkılaşmasını ve elastikiyetinin artmasını sağlar. Somon DNA’sının içindeki moleküller vücudun tamamen doğal bileşenleri olduğu için tamamen güvenli ve risksiz bir tedavidir.

Somon DNA Aşıları Nasıl Uygulanır?

Somon DNA aşıları iki aşamada uygulanır. İlk aşama nemlendirme adımıdır. Bu adım ortalama 2 hafta sürer. Nemlendirme adımında cildin daha parlak ve sağlıklı görünmesi için Hyaluronik asit tedavisi yapılır. Böylece cildin nem dengesi düzenlenir, Somon DNA aşıları için alt yapı hazırlanır. Kısaca bu iki haftaya hazırlık aşaması da denilebilir. 2.aşamaya geçildiğinde somon balıklarından elde edilen iğneler cilde uygulanmaya başlanır. Somon balıklarının sütünden elde edilen bu aşılar cilt altına enjekte edilir. Uygulamadan hemen sonra cildin daha parlak görüldüğü ve sıkılaştığı fark edilir. Somon DNA aşılarından sonra hastanede kalmanıza gerek yoktur.

Somon DNA aşıları cilt altına enjekte edilir. Somon DNA aşıları tek başına kullanılabileceği gibi hyalüronik asit mezoterapisi ile birlikte de kombine edilebilir. Bu DNA aşıları uzman hekimin önerisine göre genellikle 1-3 hafta aralıklarla 1-5 seans arasında uygulanmalıdır. Somon DNA aşı uygulamasından sonra günlük hayatınıza dönebilirsiniz. Uygulama yapılan bölgede ufak bir kızarıklık olabilir ama bu geçicidir.

Somon DNA Aşısının İçeriği Nedir?

Somon DNA aşısı, hyalüronik asit ve somon balığının sütünden elde edilir. Tamamen doğal içeriklere sahip olan bu aşılar cildin genç ve elastik görünmesine yardımcı olur. Somon sütünden meydana gelen DNA’lar cilde uygulandığı anda gençlik ve parlaklık etkisi gösterir. Son yıllarda artan DNA araştırmaları estetik dünyasına yeni uygulamalar eklemiştir. Bunların arasında en etkili sonuçlar gördüğümüz işlem Somon DNA aşısıdır. SomonDNA aşıları cildin yaşlanma sürecini yavaşlatarak kişilerin yüz germe gibi ameliyatlara olan ihtiyacını ertelemektedir.

Somon DNA Aşısı Ne İşe Yarar?

Somon DNA aşıları cildin yenilenerek daha genç görünmesini sağlıyor. Cildinizin yorgun göründüğünü düşünüyor ve bu etkiyi bir türlü silemiyorsanız somon DNA’sından yararlanmaya ne dersiniz?

Gelişen teknolojinin en son çözümlerinden biri olan Somon DNA aşısı, cildi canlandırarak daha dinlenmiş, sağlıklı ve parlak görünmesine yardımcı oluyor. Makyaj yapmadan dahi canlı ve çekici görünmek için Somon DNA aşılarını değerlendirebilirsiniz.

Somon DNA Aşısının Etkileri Nelerdir?

• Ciltte hücre yenilenmesini başlatır.
  • Cildin daha genç görünmesini sağlar.
  • Cildi sıkılaştırır.
  • Cildi nemlendirir.
  • Ciltteki pul pul dökülme sorununu tedavi eder.
  • Herhangi bir riski olmadığı için herkese uygundur.
  • Kırışıkları tedavi eder.
  • Cilt lekelerinde gözle görülecek bir azalma sağlar.
  • Güneşin ciltteki hasarını tedavi eder.
  • Kolajen üretimini arttırır.

Somon DNA Aşılarının Etkisi Ne Kadar Sürer?

Somon DNA aşısının etkisi uygulama anından itibaren başlar. Her somon DNA aşı seansında daha yoğun bir etki göreceksiniz. Somon DNA aşılarından sonra bu etkiyi cildinizde bir yıl boyunca taşıyacaksınız. Somon DNA aşılarının etkisini yoğunlaştırmak isterseniz botoks, göz altı ışık dolgusu ve yüz dolgusu gibi estetik işlemleri değerlendirebilirsiniz. Kombine yapılan uygulamalar yüzünüzde daha etkili gençlik görünümlerine ortam hazırlayacaktır.

Somon DNA Aşıları Hangi Uygulamalarla Kombine Edilebilir?

Somon DNA aşıları cilt gençleştirme uygulamaları ile birlikte kullanılabilir. Lazer uygulaması, mezoterapi uygulaması ve radyofrekans işlemleri ile birlikte Somon DNA iğneleri birleştirilebilir. Böylece yüzdeki gençlik etkisi daha kalıcı olacak ve cilt çok daha canlı ve parlak görünecektir.

Somon DNA uygulaması botokstan önce de yapılabilir. Kırışıkların tedavisini hızlandırmak için botoks ve Somon DNA aşılarını birlikte yaptırabilirsiniz. Dolgu yaptırmayı düşünenler için de somon DNA aşılarını önerebiliriz. Dolgunuzun sarkmasını ve cildinizin kırışmasını önlemek için somon DNA aşılarıyla dolgu işlemlerini değerlendirebilirsiniz.

Somon DNA Aşıları Hangi Sorunları Tedavi Eder?

DNA aşıları en yaygın olarak cilt yapısını tedavi etmek ve cilt kalitesini arttırmak için tercih edilir. Somon DNA aşıları cildin nemlenmesini sağlar. Kuruyan cilt kolay kırışır ve yaşlanmaya daha yatkın olur. Nemli ve sağlıklı görünen ciltte kırışıklıklar daha yavaş oluşur. Bunun yanı sıra boyun, dekolte bölgesi, el ve dudakların da yenilenmesi için somon DNA aşıları tercih edilebilir.

Somon balığının içeriğindeki protein, güneşin ciltte yarattığı hasarı azaltır, alkol – sigara kullanımının izlerini ciltten siler. Eğer cildinizdeki mat görünümü ortadan kaldırmak ve daha dinamik görünmek istiyorsanız Somon DNA aşıları tam size göre!

Somon DNA Fiyatları

Somon DNA fiyatları kullanılan Somon DNA markasına ve içeriğine göre değişkenlik gösterir. Ayrıca kaç seans ve kaç doz yapılacağına bağlı olarak da değişiklik gösterir. Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Bu nedenle 0212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Somon DNA fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.