Neden Babyface Beauty?

Baby Face Beauty cilt bakımı son yılların en iddialı ve etkili anti-aging yöntemlerinden biridir. Gençliğini korumak isteyen kişiler Baby Face Beauty cilt bakımı ile daha canlı ve dinamik görünümler yakalayabiliyorlar. Bu cilt bakımının kolay uygulanabilir olması, ağrısız olması ve en önemlisi hızlı sonuçlar gösteriyor olması hastaları tatmin ediyor. Özellikle 35 yaşının üzerinde olan kişiler için düzenli cilt bakımı her zaman olumlu sonuçlar ortaya çıkarır. Baby Face Beauty klasik cilt bakımlarına ek olarak cildin yaşlanma sürecini yavaşlatıyor ve ince kırışıklarla savaşıyor.

Baby Face Beauty uygulamasının içeriği

Baby Face Beauty cilt bakımının içeriği hastaların cilt kalitesine ve ihtiyaçlarına bağlı olarak değişir. Bu cilt bakımında genellikle Vc ampüller, Retinol, Ta ampulü, Rs ampulü kullanılır.

Askorbik Asit ( Vc Ampül): Cildin en çok ihtiyaç duyduğu kolajen yapılar C vitaminde bulunur. Vc ampül de cildin ihtiyacı olan C vitaminini kullanarak cilt yaşlanmasını durdurur, güneşin ciltte yarattığı hasarı siler.

Retinol (Va Ampül): Yaşlanan cildin genç görünmesi için A vitaminine ihtiyacınız vardır. Va ampül yani Retinol yaşlanan cilt hücrelerini tedavi ederek cildin daha genç görünmesini sağlar.

Traneksamik Asit (Ta ampülü): Traneksamik asit, plastik cerrahide oldukça sık kullanılan bir asittir. Ta ampülü, uygulamadan sonra oluşan yaraları iyileştirir. Cildin daha parlak görünmesine yardımcı olur ve kişileri daha aydınlık gösterir.

Resveratrol (Rs ampülü): Bu asitin en büyük görevlerinden biri erken yaşlanmayı durdurmaktır. 30’lu yaşlarınız da ortaya çıkan ince çizgilerle savaşmak için Ra ampülüne ihtiyacınız olacaktır. Bu asit aynı zamanda güneşin zararlı etkilerini de vücuttan temizler.

Daha parlak bir cilt için

Baby Face Beauty cilt bakımını tercih edenlerin çoğu kısa uygulama süresinin avantajlarından dolayı bu işlemi seçiyor. Aynı zamanda uygulamadan hemen sonra sonucu görebilmek de Babyface Beauty işleminin en büyük artılarından biri.

Baby Face Beauty her yaş grubuna ve her cilt türüne uygulanabilir olması sebebiyle de ilgi görüyor. Cildinizdeki gözeneklerden, minik pürüzlerden ve ince kırışıklardan şikayetçiyseniz bu cilt bakımı size de iyi gelecektir.

BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDEBİLİRSİNİZ

Quartz Clinique 2015 Tüm Hakları Saklıdır.