Vaser Hi-Def

Vaser Hi-Def  nedir?

Klasik Liposuction’da bölgesel olarak vücutta biriken yağlar kanüller yardımıyla vücuttan uzaklaştırılır. Vaser hi- def Liposuction’da ise ultrasonik  ses dalgaları kullanılarak, istenmeyen alanlardaki yağlar diğer dokulara zarar vermeyecek şekilde ayrıştırılır. Vücudun daha atletik bir görünüme kavuşması için olması gereken yerlere kas gölgeleri oluşturulur ve gerekirse bu yağlar kullanılarak daha kaslı ya da daha kıvrımlı vücut hatları ortaya çıkarılabilir.

Vaser Hi-Def kimler için uygundur?

Bu operasyon için en uygun hastalar; normalde sağlıklı ve fit bir görünüme ve yaşam tarzına sahip, fakat yaşlanma veya hamilelik gibi nedenlerle istedikleri forma kavuşamamış adaylardır.

• Hafif ya da ortanın üzerinde kilosu olan hastalarla, genel olarak şişman olmayıp bölgesel yağ fazlalıkları olan hastalar Vaser Hi-Def için ideal hastalardır
  • Spor yapmasına rağmen kasları belirginleşmemiş kişiler
  • Genç ve orta yaslı erkekler
  • Beden kitle endeksi 30 un altında olan kişiler
  • Aşırı kilo alıp verme veya herhangi bir sebepten dolayı derisi çok gevşemeyen zayıf hastalar.

Hi- Def Liposuction ile neler yapılabilir?

Erkeklerde kaslı ve atletik bir görünüm için karın bölgesinde baklava kasları (six packs) ve adonis kasları belirginleştirilir. Beldeki simit bölgeleri inceltilebilir. Pektoral denilen göğüs kasları ve omuz kasları belirginleştirilerek vücudun atletik bir hal alması sağlanır.

Kadınlarda ise düz ve sportif bir karın, sportif yan çizgiler, ince bir bel ve kıvrımlı, kalkık popolar ile dolgun göğüsler elde edilebilir.

Neden Vaser Hi-Def ‘i tercih etmeliyim?

Güvenli: Yağı sıvı hale getirerek vücuttan uzaklaştırmasıyla, Vaser Hi-Def Liposuction yağ tabakası etrafındaki doku ve sinirlere zarar vermez.

Daha hızlı iyileşme : Hastaların %90’ı minimum ağrı ve morarma yaşar. 4-7 gün içersinde normal hayata dönebilirsiniz. Vaser Hi Def Liposuction klasik Liposuction’a göre daha az yan etki yaratır.

Doğal, pürüzsüz sonuçlar: Klasik Liposcution’da olduğu gibi ciltte çökmeler ve pürüz oluşumu gözlemlenmez.

Kalıcı: Yağ hücreleri tamamen ve kalıcı olarak vücuttan ayrıştırılır.

Doğrudan Şekillenme: Hastalar anında ve belirgin bir şekilde vücutlarındaki değişimleri gözlemleyebilirler.

Operasyon sonrası süreç nasıldır?

Vaser Hi-Def operasyonu hastanede genel anestezi altında alınacak yağ miktarına göre ortalama 3-7 saat sürer. Operasyon sonucunda hasta gözle görülebilir farkı hisseder. Yaklaşık 1 ay kadar özel hi-def korsesi giyilerek şeklin oturması sağlanır. Oluşan şişlik ve morluklar ortalama 7-10 gün içinde tamamen geçer.

Quartz Clinique 2015 Tüm Hakları Saklıdır.
Yazılım ve SEO