Mezoterapi

Mezoterapi; cildin altına ilaç enjekte edilerek  uygulanan bir tedavi metodudur. Mezoterapi yapılan bölgelerde geçici morluklar oluşabilir.

Uygulama alanları;  yara izi ve çatlaklar, selülit, spor sakatlıkları veya romatizmal hastalıklar, saç dökülmeleri ,cilt kırışıklıkları olarak sayılabilir.

Seans Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

• Seans sonrası 12 saat geçinceye kadar banyo ve duş yapmamak,
• Tuzlu ve yağlı yiyecekler tüketmemek
• Kahve ve alkol almamak,
• Su tüketimi kışın 1–1,5 litre, yazın 2–4 litre olmasına dikkat etmek,

Yüz Mezoterapisi

Yüz mezoterapisi (mezolift) yöntemi, deri altına doğal maddelerin (vitamin,mineral) enjekte edilmesiyle cildin orta ve üst deri tabakasında yenilenme sağlanmasıdır. Bu uygulama sigara ve alkolden zarar gören ciltlerin tedavisinde ve yüz, boyun, dekolte, el ve sırt bölgelerinde oluşan yaşlanma etkilerinin giderilmesinde kullanılır. Düzenli mezolift uygulaması ciltte yaşlanma etkileri henüz başlamadan, cildin olduğundan daha genç, sağlıklı ve canlı görünmesini sağlar. Bu uygulama diğer estetik operasyonlarla kombine edilebilir. Yüz mezoterapisi uygulama sıklığı kişiden kişiye değişmekle birlikte yılda 1-2 seans olarak uygulanabilir.

Tedavi sonrası sonucu canlı bir yüz ifadesi, gerginlik, ve kırışıkların dolduğu hissidir.

Saç Mezoterapisi

Bu uygulamada amaç saç hücre metabolizmasını lokal bir işlemle uyararak doku canlılığını kazandırmaktır. Saç kökünün ihtiyacı olan vitamin, mineral ve yapıtaşı olan maddeler dokuya doğrudan verilir. Elde edilen ilk etki saç dökülmesinin durmasıdır. Saç kökündeki beslenme ve dolaşım bozukluğu yüksek oranda düzelir ve saç kalitesi artar. Seanslar 10 gün arayla yapılır. İlk kür 10 seans sürer PRP gibi diğer medikal uygulamalarla kombine edildiğinde etkisi artar. Erkeklerde 1-2 ayda bir, kadınlarda yılda 3-4 seans idame tedavisi yeterlidir.

Quartz Clinique 2015 Tüm Hakları Saklıdır.
Yazılım ve SEO