İğneli Radyofrekans

İğneli radyofrekans nedir?

Son yıllarda gelişen yeni teknolojik bir uygulama olan İğneli Radyofrekans ile daha genç ve sıkı bir cilt elde edin! Altın iğnelerden oluşan başlığından dolayı “Altın İğne” olarak da adlandırılan bu uygulamada radyofrekans enerjisi altın iğneler yardımıyla derinin alt tabakalarına iletilir. İletilen bu enerji deri altındaki hasarlı kolajenin onarılmasını sağlayarak yeni kolajen üretimini başlatır. Böylece ciltte yenilenme, hasarlı dokuların onarımı, parlak ve gergin bir cilt oluşumu gözlenir.

İğneli radyofrekansın nasıl etki eder?

Başlıktaki iğnelerin uzunlukları 0.5 ile 2.0 mm arasında değişmektedir. Mikro-iğneler ile donatılmış olan başlıktaki iğneler radyofrekans akımı ile epidermis tabakasını geçerek dermis tabakasına ulaşır. Verilebilecek en yüksek enerji derinin üst tabakalarına zarar vermeden doğrudan cilt altına ulaştırılır.
Radyofrekans enerjisinin altın iğneler ile doğrudan dermis tabakası içine aktarılması ile kolajen liflerde parçalanma gerçekleşir; bunun sonucu yeniden organize olan lifler kısa bir süre içinde kasılmayı, toparlanmayı sağlayacak şekle gelirler. Yeni kolajen üretimi başlatılır. Dolayısıyla amaç ciltte hasar yaratarak cildin kendisini yenilemesini sağlamaktır.

İğneli radyofrekans nasıl uygulanmaktadır ve uygulama sonrası süreç nasıldır?

Öncelikle oluşabilecek herhangi bir ağrı ve acıyı minimalize etmek için cilde anestezik krem sürülür. Kişiye özel başlık sisteme takılır ve uygun dozlar belirlenir. Uygulama ortalama 30 dakika sürmektedir. Uygulama sonrası cildinizde kızarıklık ve kabuklanma oluşabilir. Bu belirtiler son derece normaldir. Seanstan sonra nemlendirici ve güneş koruyucu krem ihmal edilmemelidir.

Fraksiyonel radyofrekans uygulamasının tedavi alanları nelerdir?

Cilt kırışıklıklarının tedavisi

Cilt yenilenmesi ve kalitesinin arttırılması

Yüz, boyun, dekolte bölgesi sarkmaları

Yara izi (skar) tedavisi

Sivilce izlerinin tedavisi

Cilt lekelerinin tedavisi

Gebelik çatlaklarının tedavisi

Kilo alıp verme gibi çeşitli nedenlere bağlı oluşan çatlakların tedavisi

Kol ve bacaklardaki sarkmaların tedavisi

Gözeneklerin sıkıştırılması

İğneli radyofrekans kaç seans uygulanmaktadır?

İğneli Radyofrekans 3-4 haftada bir uygulanır. Toplamda ne kadar seans uygulanacağı kişinin cilt yapısına göre değişiklik göstermektedir.

İğneli radyofrekans hangi bölgelere uygulanmaktadır?

İğneli Radyofrekans tüm yüz, boyun bölgesi ve dekolteye uygulanabilir. Ciltte parlaklık, gerginlik, yüz ovalinde toparlanma ve cildin yapısında düzelme görülür.

Quartz Clinique 2015 Tüm Hakları Saklıdır.
Yazılım ve SEO