HydraFacial

Hydrafacial

Sağlıklı, pürüzsüz, ışıl ışıl bir cilt için dört faklı bakımdan oluşan bu yeni nesil antiaging bakım sistemini siz de deneyin!!

Hydrafacial vakumlu özel başlığı ile cildi mikro düzeyde soyarak cildin ölü hücrelerden, siyah noktalardan arındırıyor, ve cildin sebum düzeyini dengeleyerek cildin aşırı yağdan arınmasını sağlıyor.

Hydrafacial tedavi alanları nelerdir?

Derinlemesine cilt bakımı

Genişlemiş ve tıkalı gözeneklerin tedavisi

Yağlı ciltlerde sebum düzeyinin dengelenmesi

Akne tedavisi

Kuru ciltlerin nemlendirilmesi

İnce çizgi ve kırışıklıkların tedavisi

Leke tedavisi

Cilt tonu eşitsizlikleri

Cildin sıkılaşması

Hydrafacial uygulaması aşamaları nelerdir?

Temizleme ve Peeling: Öncelikle cilt, vakum sistemiyle vakumlanır. Daha sonrasında normal ciltlerde vakum sistemi ve sıvı kullanılarak peeling yapılır. Ancak tahrişe yol açmaması için lekeli, akne izi bulunan ve gözenekli ciltlerde özel elmas başlıklar kullanılır.

Serum: Kişinin ihtiyacına uygun görülen serumlar kullanılır. Hyalüronik asit bazlı serumlar siyah noktalar, ince kırışıklıklar ve kuru ciltlerde kullanılırken, yağ dengeleyici serumlar aşırı yağlı ve genişlemiş gözenekli ciltlerde kullanılır.

Nemlendirme: Cilde nemlendirici solüsyonlar, peptidler, antioksidanlar ve hyalüronik asit uygulanır.

Led Terapi: Akneye meyilli ciltlerde, akneyi oluşturan bakterileri yok etmesi, porları temizlemesi için mavi ışık kullanılır. İnce kırışıklıklara sahip ciltlerde ise kollajen liflerin uyarılmasını ve yeniden sentezlenip cildin sıkılaşmasını sağlamak için kırmızı ışık kullanılır.

Neden Hydrafacial?

Her cilt tonuna ve rengine dört mevsim uygulanabilen bu bakım cildi tahriş etmez, işlem sonrası herhangi bir ödem, morluk veya kızarıklık görülmez. Kişi günlük ve sosyal hayatına hemen dönebilir. Kalıcı sonuçları olan bu uygulama sonrası ışıldayan cildinizle makyaj yapmak bile istemeyeceksiniz!!

Quartz Clinique 2015 Tüm Hakları Saklıdır.
Yazılım ve SEO